am I like you?


1. OM MIG :

Ja men dåså, då ska jag berätta lite om mig själv...Jag är 21 år och kommer från Sundsvall fast bor för tillfället i Orsa där jag pluggar hälsoturism på Swedish College of Travel and Tourism och just nu är massage-utbildningen i full gång. Jag gillar lugna hemmakvällar och mysiga promenader i månskenet...hahah neee åh vad det här var svårt då!..Vi gör såhär ist:

Jag..
..är rätt lugn som person men kan även vara helt tvärtom och vara flamsig, spela apa och muppa mig. 
..är ganska tankspridd och lyckas ofta med de mesta som man helst inte vill lyckas med..Som nu när jag nyss tröck bort hela inlägget och blev tvungen att skriva om allt! Typiiiiiiskt. :S
..ryser jättemkt när jag borstar tänderna, fråga mig inte varför!
..var rädd för blomflugor när jag var liten men har skärpt till mig och är dödligt rädd för getingar nu ist.
..älskar att charmhänga!
..har, än så länge, varit riktigt kär en gång i mitt liv.
..kan vara långsur.
..har ganska få vänner men de jag har står mig verkligen nära och kan mig utan och innan. All kärlek till er! <3
..är en klippa på bowling (oftast). Tex så slog jag klassen och några till för några månader sen, moahaha!
..har Sveriges sämsta tålamod och blir ofta arg när det inte går som jag vill.
..svimmar när jag ser för mkt blod.
..har två gitarrer men är inte särskilt bra på att spela, ÄN!
..älskar spinning och fotboll men att spela fotboll tillåter inte mina knän längre. Dock har jag 89 som rekord på att jonglera med en fotboll, det ni! ;)
..har ett hemskt morgonhumör, hehe.
..kan de flesta replikerna i alla Ica Age- filmerna och skrattar lika mkt varje gång jag ser dom. Bra humor? B-)
..tycker väldigt mkt om att sjunga men gör det helst när ingen hör, eller högt och ljuvligt i bilen med systeryster, eller till singstar när jag är liiite rund om fötterna.^^
..är mörkrädd.
..är en krulltott, jättefint......
..tycker det är aproligt med sällskapsspel men inte lika när jag förlorar.


och bla, bla, bla :)

Idag:


//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

SNYGG TRÖJA :D är den ny? ;O

miss uuuu <33

2011-01-22 @ 14:19:25
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

Tack!:D Ne inte så :P Saknar dig med! <3

2011-01-22 @ 15:43:27
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Joie

Du är bäst Helena!! <3

2011-01-23 @ 14:18:13
Postat av: hellanfjällan

Precis som dig då Johanna! :D <3

2011-01-23 @ 14:22:56
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0