Jag är tygndlös, svärar på moln. Tro mig, kan se hela stan härifrån.


SÅ har man vart till Grönklitt med Ida och Johanna idag och invigit dom nya slalomskidorna jag fick i julklapp! Gick över förväntan, verkligen! Förutom att det började snöa och jag inte hade några glajor hehe. Men får åka till Mora och köpa mig ett par till nästa gång! Men som sagt gick braaaa!

Ikväll blir det fest hos Angelica, kommer bli naaaaaajs, man kanske skulle börja med ölen redan nu? ;)


Skååål och ha en bra lördagkväll, för det ska jag ha!






// helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Även att du måste sitta o se så sööt ut, så kommer nån jävla turkbrud på sidan? VILKEN JÄVLA STIL... kortet förstööört <333333

2011-01-08 @ 22:15:15
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

Hahah men din lilla mupp, vad är det du säger?! Du är väl minst lika söt som mig på kortet haha!;)

2011-01-09 @ 11:23:48
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0