Den lilla staden fick knappast ett farväl. När andra nöjde sig sprang hon iväg.


Gf är över för detta år, med blandade känslor. Man kan ju börja bli människa nu iaf. Och för att sammanfatta lite kort: Bad på Alnö, trevliga förfester på bladgränd, borttappade människor, hittade människor, middag och förfest i hamnen, bjuden på föör mkt, Håkan Hellström och Jerry Wiliiams, en del idioter, massa underbara, förfest och grillning "hemma" i Viforsen med ett härligt gäng, fotboll, statyn mitt på torget, avslut på gf, lite serious talk så tårarna nästan började rinna, vakna upp igen och mår som en PRINSESSA! ( nu har jag säkert glömt och utelämnat hälften men wtf. )


En grej jag kom fram till under veckan: Typ alla springer runt och raggar på folk hit och dit. Vad gör jag? Inget. Och kom det fram någon som ens försökte tittade jag bara på personen, log och gick därifrån. Folk jag trodde jag skulle bry mig om när jag träffade nickade jag bara åt lite kort och glömde sedan bort. Nästan så man börjar undra om jag slagit i huvudet? haha.


De kort jag lyckades knäppa under veckan:





// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0