i'd rather be a comma than a full stop.


Jaha så var det snart helg, jag blir alldeles dagvill av att ha sommarlov.

Lina och Isabelle åker på äventyr till Umeå dom, själv kände jag att jag inte riktigt hade pengarna till det. Lite tråkigt men vad gör man. Jag har ju faktiskt resten av mina favoriter kvar här i Sundsvall i helgen. Så det ser ut att bli en två-dagars i helgen, nice baby nice!

Har även varit otroligt duktig senaste dagarna med bla. en löprunda från Bosvedjan till stan och sen tillbaka. Sjukt skönt och nu känns det i benen kan jag lova.
Och i vanlig ordning svalde jag en fluga, mums.....alltså kan inte bara alla småkryp låta mig vara?! Här om morgonen vaknade jag av att en fluga flög in i näsan på mig. Lina blev vittne till händelsen och kan verkligen inte sluta påminna mig om min fnysande, förvånade min, hahah!

Hm ne, tro vad som händer ikväll då? Rastlös är nog mitt förnamn.




// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0