Man down.


Imorn kliver jag på första dagen av 4. Gf ska bli lyckat i år! Men som vanligt lär det bli ett mindre kaos, fast det gillar vi ;) Annars vore det inte Gf!

Igår tjuvstartade vi lite. Först en mysig middag på O'learys med ena halvan av familjen. Och jag verkade aldrig kunna sluta säga: " åh gud vad mysigt vi har det!". haha. Sen gick vi ner till tälten på torget och tog oss någon öl. Otroligt trevligt!

Men vi valde att vara städade och åkte hem i tid. Kan ju inte slita ut sig i förtid!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå så Lina kan sluta jobba så jag får åka dit!...sjukt långsamt just nu!

Man säger ju att man kan ha dåliga dagar och känna sig otroligt ful ibland. Idag är nog en sån dag för mig.....men jag försöker göra det bästa av situationen ändå! ( tror nån jag får nå ragg i helgen?? heheh B-) )





//helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0