när en stannfågel ger sig av.

Dåså! Då var sommaren i min lilla stad över. Det har varit en bra sommar.. men som alltid blir den som den blir i Sundsvall, älskade, bedrövliga Sundsvall.

Jag var duktig igår morse och klev upp tidigt, klädde på mig och cyklade iväg till mammas stuga. Åt frukost där och cyklade sedan vidare ut till Allsta för att spendera lite tid där och säga "hejdå".

Lina kom och hämtade upp mig senare. Och sen var det bara att ladda om för fest. Vi var ett helt gäng i Viforsen, Umeå-folket var på besök igen så vi grillade, vinade och hade otroligt trevligt! Kvällen fortsatte i stan där vi var på Invito näst in till hela kvällen. Det var nog den bästa utekvällen på hela sommaren och jag är glad att den blev sista kvällen. Ett bra avslut.

Min privatchaufför för dagen och jag.



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0