So let's go somewhere no one else can see, you and me.


Idag är det en vecka tills skolan börjar igen, EN VECKA?! Vart har alla veckor tagit vägen?? Det är med mkt blandade känslor jag kommer åka tillbaka! Saknar ju mina bönor, men vill ju ändå vara kvar häääär. Aja det ger sig när man kommer in i vardagen igen. Dock är det ju inte jättelångt mellan, bara någon timmes bilfärd :)

Idag har jag varit i birsta med min kära mor, jag fick ett par söta gummistövlar och min efterlängtade mixer! Mamma är bra hon! <3

Sjukt rastlös just nu också ( för ovanlighetens skull )... Kanske ska gå ut och pumpa däcken på min cykel och ta en sväng? Bara för att göra något liksom.

För tillfället en lite halvt uttråkad tjej..



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0