The distance seemed right. At the time it was best to leave, and to leave behind what I once thought was fine and so real.


Har haft en jättebra dag! Den spenderades inte i Sundsvall utan ca 10 mil därifrån i en otroligt mysig stuga nere vid en sjö. Vi solade, grillade och satt nere vid vattnet på stenarna i flera timmar. Och jag plaskade även runt i vattnet och försökte fånga fiskar ett bra tag innan jag till slut tröttnade efter att stått med näsan alldeles ovanför vattenytan och stirrat som ett mongo i minst 30 minuter. Hahah...ibland kan man ju undra om jag verkligen har alla pinnar på stegen? eller alla hästar i hagen? eller om det lyser fast ingen är hemma? osv...

Ne nu ska jag nog ställa mig och stampa tillbaka åt våran aggressiva granne som stampar och lever om där nere. Stackarn kan ju inte ha nå liv som säkert står på en stege med örat tryckt mot taket för att höra varje rörelser vi gör.

Aja godnatt!
Underbart!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0