I was made the wrong way won't you do me the right way where you gonna be tonight cause I won't stay too long.


Igår blev det Birstahäng med Isabelle och lunch på Ica Maxi med Lina haha, otroligt trevligt! Sedan hem och massera lite. Och som vanligt får jag ju myror i brallan så fort jag blir själv en stund så då blev det lite grillning ute på Lögdö och till sist lite mys i Bosvedjan till sent in på natten. En bra dag.

Idag blev det Charmhäng med mina favoriter mm och sedan fredagsmyyyyys och tacosmiddag med syster. Vi båda var rätt döda sen gårdagen och min sällskapsdam for nyss hem. Fattar egentligen inte hur jag orkar sitta här? - Nej nu sängen!

Godnatt!



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0