If stars don't align. If it doesn't stop time. If you can't see the sign, wait for it.

Utgång fredag, lördag. Fredag lite lugnare men ändå en toppenkväll. Lördag var vi lite mer taggade. Förfest på kyrkogatan, prat och mkt skratt. Svenssons, Jacks och Invito. Taxifärd till okänt ställe och hemmafest. Nattbad. Lite halvgalen kväll/natt och det har jag till stor del Linda att tacka för, haha! (Ida-Marie dissade och åkte hem lite tidigare)

Blev övernattning hos Tholins. Jag snubblade in oinbjuden på Ida-Maries rum med en madrass och filt i högsta högg.

I-M (halvlullig och nyvaken) : Hej ? Men VAFAAAN!?

Jag: Heeeeej, bry dig inte om mig!

I-M: (Grymtar till och vänder sig om och somnar)

Hahaha! Jag kände mig så varmt välkommen!

Igår hos Andrea:

(snodde bilden från Andreas fb)
//helena


_____________________________________________________________________

-Skänker mina tankar till de drabbade i Norge, så tragiskt och så overkligt..

Audra Mae & Forest Rangers - Forever Young cover A capella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0