And I'll look out the window and make jokes about the way things are.


Idag är en sån dag när man väääldigt gärna vill vinna på triss...eller ja det är väl alla dagar för mig nu för tiden. Men just nu är jag verkligen pank, det enda jag ser är räkningar. Har inte den blekaste om hur jag ska kunna betala tandläkarbesöket om några veckor. BLÄ!

Så nu sitter jag här, lyssnar på depp-låtar och tycker allt är bajs...typ allt iaf.

Igår var det fest, helt okej kul måste jag säga! Träffade en hel del härliga människor :) ...Dock var nog det där sista utgången innan jag åker norr ut...dels för att jag verkligen inte har råd och dels för att jag vill börja tänka mer på träningen. Får se hur det går :) ...måste ju försöka spara lite pengar inför mayhem-sommar i kära Sundsvall också B-)

Jag igårkväll... egokort igen men wtf, bloggen är ju om mig så ^^



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0