Jag liknar faktiskt mest av allt en get. Fast mamma säger att jag är det sötaste hon vet.


Imorn åker bror min till Norge. Så otroligt tråkigt!..men kul för han iaf :) Men sen dröjer det bara nån dag så kommer Lina hit ist. Tur det, tycker inte om att sova själv i en mörk lägenhet, huuu. Förstår inte att jag ska vara så mörkrädd, haha.

Duktig är man också som sitter här hemma och ser film ist för att gå ut och roa sig. Men roa mig ska jag göra nog med när jag kommer till Sundsvall så jag får väl snällt sitta här och spara pengar.

Nej nu en film till sen blir det nog godnatt! :)


Utsikten från fönstret :
( och det där jädra vägarbetet som väcker mig var eviga morgon!!! )



//helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tycker att du är det sötaste som finns :)

2011-06-19 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0