Jag står och väntar på min skjuts. Men jag har glömt bort var jag ska så jag flyter bara med. Glider lika planlöst av mot en helt ny dag.


Nedräkningen är i full gång. Idag är det regn, regn, regn och jag har aldrig längtat så mkt efter att få åka hem någon gång. Hörde att det är finväder där hemma och studentfirandet i full gång.

Men nu ska jag iaf köpa 3-dagars till gf (vilket jag egentligen inte har råd till) men som är ett måste så plånboken har inget val denna gång.

Jag är otroligt pepp till denna sommar hemma, även om det blir en väldigt kort visit. Men sen väntar mkt annat bra de två sista terminerna. Endast några få månader i Orsa och resten av tiden kommer jag spendera utomlands och sen resterande tid antagligen i Sverige på, än så länge, okänd ort. Awesome! ;)


Hej från mig nu ska jag åka iväg och uträtta ett ärende!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0