There's a calm before the storm.


Noll insperation till bloggen just nu, vilket kanske märks..

Har nyss varit ute och sprungit lite. Blir så less på mina knän, känner mig så sjukt invalido. BLÄ! Men med knäskydden kändes det lite bättre iaf. Otroligt frustrerande när jag vet att jag orkar så mkt mer men måste ta det lugnt för att inte förstöra för mig själv. Gjorde ju det i vintras..fortsatt att springa även fast det gjorde ont men intalade mig att det skulle gå över bara jag blev varm. Jo tjena, sen kunde jag knappt gå utan att knäna gjorde ont i flera veckor. Jag har aldrig fått in i mitt huvud att man inte kan nå sitt mål på en gång utan måste ta ett steg i taget. Dags att jag lär mig nu kanske? :) Jäkla fotboll som var tvungen att förstöra och som jag måste vara olyckligt kär i resten av livet.

Hej hej! Idag är jag positiv!^^ .. Men det är iaf bara TVÅ DAGAR kvar tills LINA kommer hit! :D Längtar röven av mig!



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0