20110614


Alltså hur bra är inte jag då? Jag sitter i soffan, knappt påklädd. Så får jag precis veta att jag inom 30 min ska infinna mig på en plats jag inte vet vart det är, i en stad jag knappt kan. Så jag drar på mig första bästa kläder och slänger mig på spårvagnen. Hoppar av där jag chansar på att det är rätt, frågar ett x antal personer om vägen....... och jag HITTAR! och framför allt, jag hinner i tid. Jag har verkligen för låga tankar om mig själv ibland, haha.

Annars har jag mest bara varit lat idag. Tyckte att jag förtjänade det faktiskt. Men imorn ska jag ut i spåret igen! Umgåtts med bror en hel del också. Han åker till Norge på lördag för jobb. Sen kanske jag inte träffar han förrän till jul, uuh..dumt.

Han fyller ju år snart också, så imorn ska jag åka och se om jag hittar nå presenter :)


Bror gör födelsedagstårta!:)



// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0