I'd burn up in your atmosphere. I'm gonna steer clear. Cause I'd die if I saw you. I'd die if I didn't see you there.


Så då var anatomiprov 2 gjort! Just nu är jag väääldigt osäker på hur det gick..men det får jag veta imorn. Håll en tumme är ni snälla.

Imorse var jag duktig..vi började 12 men jag klev upp 8 och gick och tränade. Nu finns inga ursäkter, nu ska jag masa min bak till gymmet så ofta jag har tid.

Imorn innan skolan börjar ska jag ringa några viktigta samtal, åååh hoppas hoppas! Nån gång kan väl jag få ha lite tur?


Ska btw få jobba på Mora hotell på lördag och massera en massa! Asnajs ju! Tjäna lite pengar är verkligen någonting som behövs nu nu :)


Good night sleep tight don't let the bedbugs bite!



//helena

Kommentarer
Postat av: mia

duktig tjej!!

2011-03-15 @ 00:43:38
URL: http://miaisenor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0