So little time, try to understand that I'm trying to make a move just to stay in the game. I try to stay awake and remember my name. But everybody's changing and I don't feel the same.


Har blivit en bloggpause på några dagar...orkar inte sitta vid datorn när jag inte har min egna..så lånar min roomies för tillfället :)

Att vara hemma i Sundsvall en vecka var helt underbart! Var så kul att få träffa vänner och familj att jag hade en klump i magen när jag klev på tåget i söndags...dock hade jag fullt upp att kolla på kändisar som sprang runt i vagnen så klumpen försvann rätt fort maha ;)

Veckan har börjat bra men segt, tror alla är rätt "skoltrötta" nu och längtar att få åka iväg på LIA. Och appropå LIA..det kom en käpp i hjulet. Jag kanske inte kan vara i Sundsvall lika länge som jag först fått bekräftat. Så nu kollar jag efter andra städer, bla Göteborg så klart! :) Kan bli helnajs det med! Så nu får vi se vad som händer.

Ne nu plugg! Har andra tentan i anatomi på måndag. Dessa jäkla muskler...


Btw, fyllde år igår, 22 uuh gammtant! ^^  Och dagen var jättebra! Tack alla söta rara! <3


Pussheeej!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0