Sometimes there's airplanes I can' t jump out. Sometimes there's bullshit that don't work now. We are god of stories but please tell me what there is to complain about?


Borde sova nu...ååh orkar verkligen inte med skola imorn!!! ..8.15-19.30. Just nu känns allt väldigt jobbigt, vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och stanna där tills jag får komma hem till Sundsvall och ha sommarlov!

Mådde inge vidare idag på skolan, snurrig i huvudet, typ som om jag vore åksjuk och balansen var sisådär..säkert för all stress, blööh.

Ja gud vad jag klagar ikväll, men låt mig!!

Blir bättre när det är helg och man får vila upp sig och plugga arslet av sig! ....hahaha ne nu får jag sluta! Så illa är det inte, bara just nu. Snart får jag iaf byta stad ett tag :))


Godnatt med er!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0