Lucky me.


Det har vart en mkt bra helg! I fredags gick jag till Elin och var hundvakt åt hennes lilla monster medan hon hade en kund. Sen blev det plugg och senare lite vin, ost och kex med henne, Sofia-Li, Emil och Rickard, trevligt trevligt.

Igår var det Grönklitt som gällde hela dagen, superfint väder så det var hur härligt som helst i backen! Sofia-Li skulle lära sig att åka skidor och ja, det var nog en upplevelse för oss alla hahah! Sen blev det afterski och sen hem för att äta tacos och senare utgång. Utgången som för övrigt var helt stört rolig. Inträdet var rena rånet men det var sjukt värt det. Elin och jag ägde dansgolvet som vanligt när vi är ut tillsammans ;) haha...tyckte nog vi iaf.

Och ja karlar kommer jag nog aldrig lära mig att förstå mig på, hua vad arg jag var hahahha!

Idag är det verkligen lugna gatan här hemma...fy blä vad jag mår som jag förtjänar! Det blir iaf mat med Elin senare och sen ska jag nog dö i sängen eller så!

Igårkväll:



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0