You say that I'm messing with your head. All cause I was making out with your friend. Love hurts whether it's right or wrong. I can't stop cause I'm having too much fun.


Fredag!!! Trodde aldrig denna dag skulle komma, haha. I huvude är jag redan på LIA.

På måndag är det tenta igen, känner ingen stress över det alls trots att jag måste plugga mkt i helgen, men känns som jag kommer klara det bara jag sätter mig ner och koncentrerar mig ett tag.

Så som sagt i helgen blir det plugg, plugg, plugg och kanske lite massage. Tänker försöka vila upp mig riktigt, det behövs verkligen när vi har så intensivt i skolan. Anatomi varvat med massagekunder och muskulering att lära in om vart annat..vi blir verkligen fullproppade med informaion nu, knappt så jag klarar av att hålla kvar det i huvudet. Och att bli sjuk nu är absolut inte att tänka på. En dag borta från skolan = väldigt mkt att ta igen.

Får proppa i mig massa vitlök, vitpeppar och citron och grejer så jag slipper sånt ;o


Ne nu ska jag plugga lite sen krypa ner i sängen och slå på tv:n och bara känna lugnet!


// helena


..hoppas hoppas hoppaaaaaaaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0