You sound so innocent. All full of good intent. Swear you know best. But you expect me to jump up on board with you. And ride off into your delusional sunset.


Måndag, tycker inte om måndagar!!! Fast idag började vi kl 14 och slutade 17..ja de som inte hade kunder vill säga. Nu är veckan här då vi börjar med muskulering. Och nu på 4 veckor som återstår innan vi åker ut på LIA ska vi gå i skolan heldagar, plugga till tentor, ha kunder på kvällarna + göra 15 st en timmes -muskuleringsbehandlingar. Jo tjena kommer inte alls stressa sönder. Aaaaaaaah!


Men jag fick iaf min LIA i GÖTEBORG!!! Underbart! Så jag flyttar in hos min käre bror den 17:e april och fram till midsommar. Hur bra är inte det?! Jag är överlycklig! :D


Får även spendera våren/sommaren med denna brutta!





Nej nu ska jag nog bädda ner mig i sängen, är sjukligt trött! Imorn: skola 8.15 - 19.30 tjoho.


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0