all that i need is in my mind.


Igår hade jag en rikigt städ och tvättdag här hemma!  Och sen på kvällen träffade jag tjejerna på stan där vi köpte oss lite fika och satt oss nere vid hamnen i det fina vädret. Underbart!


.....Alltså denna pollen kommer ta död på mig snart! Kan ju knappt gå utanför dörren utan min astmaspay och så har det aldrig varit förut, usch och fy!

Men det stoppar såklart inte mig ändå. Gick ut och tänkte ta mig ett varv på springspåret förut. Men så kom jag på att jag var ju förkyld, ont i halsen. Typiskt, är det bara jag som glömmer bort att jag är förkyld ibland? haha. Så blev ett väldigt lugnt varv iaf.

Sen var det bara att hoppa in i duschen och möta upp Elin för en middagsdejt på stan och en öl på en uteservering efter det, myspys! ..efter ett tag kom även Per dit och joinade. Helt okej dag helt enkelt!


Ne nu ska jag se på SATC sen sova! Haha jag är beroende. Sorgligt men sant!


Jag innan dejten idag:



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0