det var nåt i luften den kvällen.


Så då leker jag hemmafru här igen och bakar tekakor, dock slänger jag inte lika mkt mjöl runt mig i lägenheten den här gången, jag lär mig ^^

Idag var bror och jag ner på stan och shoppade kläder till honom..då jag är extremt fattig student fick jag bara se på utan att köpa nåt buhu.
Jag tyckte det var skitkul och skulle kunnat gå runt hur länge som helst medan han började svettas redan i första affären....hrmf karlar.

Har haft några vilodagar från träningen nu men imorn tar jag tag i det igen! Jag ska inte tappa motivationen nej nej!

Sen har jag funderat lite och ju mer jag funderar och ju fler dagar jag spenderar i denna stad blir jag mer och mer säker på att jag flyttar hit nästa sommar när jag är klar med min utbildning, är ganska så kär i Göteborg.

Jag innan stan idag:

// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0