Finns det en så finns det flera.



Så var man i Orsa. Japp jag har lämnat underbara Göteborg för lilla Orsa!......iaf till på söndag. Åkte hem och hälsade på en sväng.

Idag vaknade jag och kände på en gång att jag hade Elin - abstinens så sa åt henne att skynda sig hit. Senare gick vi genom ett spöregn bort till Mia för popcorn och filmmys. Alla tre låg ihopknölade i soffan haha.


Dagen avslutades med att jag var sjukligt rastlös och drog med Emil på en kvällspromenad sen satt vi resten av kvällen på hans balkong, drack te och surrade. Mkt bra kväll, tack för det :)


Och för övrigt är jag förvirrad (surprise surprise!? )..fast ändå rätt säker på vad jag vill och inte vill så fattar inte vad jag nojar över? Ah det har gått över tills imorn..eller om en vecka iaf. Sånt är livet. Ordbajs.


En kväll på balkongen:


GODNATT!

//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0