I wish you smelled a little funny. Not just funny really bad.


Dagen har spenderats med Elin och Micke. Vi har pratat ut om våra "problem" haha ja vi har det inte lätt vi inte^^ Även killar har sina kärleksbekymmer, vilket man ibland knappt kan tro när man själv alltid klagar över det. Fast iofs ska väl inte jag säga så mkt..jag som gjort en pakt med mig själv om att jag inte ska ha nån karl förrän jag pluggat klart och bosatt mig där jag vet att jag ska stanna ett tag (vilket nog inte kommer bli än på nå år). Fast plötsligt händer det! ..dock är väl chansen/risken för det ungefär lika stor som att vinna en miljon på triss :))


Jag har iaf min fruga! ...eller ja, hon lämnar gbg och mig på lördag för att åka hem till Östersund men hon kommer inte dumpa mig för det inte!




//helena

Kommentarer
Postat av: elinmaria

Dumpar dig aldrig gubben min <3

2011-05-16 @ 22:36:43
URL: http://elinmariastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0