just a little bit dangerous.


Det blev utgång igår. Även fast jag satt hemma och velade in i det sista om jag skulle med eller inte. Men till slut tänkte ja: "vad sjutton sitter jag här och velar för!?" Så då var det bara att slänga på sig lite smink och dra iväg eftersom bror och hans kompisar redan var på berget där festen var.

Och det var en jäkla tur att jag tog mig i kragen och åkte dit för det blev en grym kväll! Träffade verkligen många trevliga människor. :) Märkte knappt att det regnade heller. Det enda som var lite oflyt var att jag typ bröt av mig halva tumnageln när jag skulle vara duktig och hjälpa några att öppna en badboll för att fylla på luft, annars var allt tipptopp! ;)

Kvällen avslutades sedan med dans och trevligheter på Yaki -Da.




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0