Never mind..


Jaha så vad har jag gjort idag? Inte så mkt egentligen, har vart en konstig dag. Var ut och sprang tidigare idag och efter ett tag..när mitt illamående nästan gått över ( min kropp är inte van att ut och springa så antar att det var däför den protesterade ;P ) så åkte jag iväg till Elin där Micke också var..en stund iaf innan han drog iväg till Liseberg och Veronica Maggio.

Men eftersom jag mådde som jag gjorde/gör och även fast Micke snällt nog erbjöd sig att bjuda mig på inträde så hoppade Elin och jag det och ba mös ist :) Hon åker ju som sagt imorn, trååååkigt! Men men..så nu börjar andra halvan av LIA-perioden. Mkt annat också som avslutas och nytt som börjar.


Imorn blir det möjligvis spinning! Gud så jag saknat det! Ja helt seriöst jag är nog knäpp!




//helena

Kommentarer
Postat av: joie

Ja du är rätt knäpp <3 cykla snabbt imorn, jag ska köra ett special löppass, lär ju vilja kräkas ;)

2011-05-21 @ 01:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0