Sharing different heartbeats in one night.


Så var helgen i Orsa över...Fredagen var jag med Elin på dagen och vi satt på en parkbänk och surrade i solen. Sen kvällen kom det lite mer folk till mig och vi drack lite vin, spelade twister (som jag för övrigt suger på) och bara var. Mkt trevligt.

Lördagen åkte Johanna, Elin och jag till Tällberg för att mysa på spat där Johanna har praktik. Underbart var det! Sen åkte vi till Lager 157. På kvällen kom tjejerna till mig och vi såg på ESC och hade en riktigt tjejkväll med massa prat och skratt. Vår humor är verkligen på topp ;)

Idag när jag vaknade var det bara att städa och packa ihop allt för att åka "hem" till kära Götet igen.

Jag fredag kväll:



//helena


Alltså är jag 13 år gammal eller? Guuuuuud. Jag förstår mig inte på mig själv, skärpning. Men jag skyller på att det är söndagen som fuckar up mina tankar. Imorn är det ny vecka och den här veckan/helgen blir historia.


Kommentarer
Postat av: joie

Snygg frillan!

2011-05-16 @ 01:08:40
Postat av: Sis

FINHUVE!

2011-05-16 @ 09:51:46
Postat av: hellan

<3

2011-05-16 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0