I can't belive I gave in for you.


"What are words if you really don't mean them when you say them?" ...ja det är en jäkligt bra fråga. Och jag har stött ihop med alldeles för många människor som bara säger saker eller beter sig som dom gör enbart för att få sin vilja igenom. Ingen sanning, bara fejk. Det har tagit ett bra tag men nu har jag börja lära mig hur en del människor fungerar...och jag vet inte om det är positivt eller negativt men jag har lättare nu, mkt lättare faktiskt, att skaka av mig allt och glömma såna som gör en illa. Dock är det kanske svårare att släppa in folk. Men man märker ofta vilka som är värda det och inte.


Bara lite tankar sådär.


Puss och hej! Nu ska jag iväg och dansa lite zumba! ( tur man är så snygg jämt! )




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0