Its just for the thrill.


Onsdag idag och dagarna bara flyger förbi! Syster bokade biljett hit till midsommar, längtarrrr! :D Sen är vi här några dagar och sen åker vi hem till Sundsvall och jag får 5 veckors sommarledighet innan det är dags för kära Orsa igen.

Igår tog jag första steget för mitt projekt, träningsprojekt. Började lite lugnt med ett zumbapass, askul! Idag ska jag fortsätta med det och skriva hela arbetet..eller en del iaf. Sen ska jag springa bort till gymmet och gå på gym-introduktion, ska man göra det ska man göra RÄTT. Är jättetaggad nu!

Måste surra lite med min hadledare här i gbg också. Hon är personlig tränare så kan ju behöva lite tips därifrån.


Ha en bra dag!



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0