Young and restless.


Jag vet inte vad jag vill. Eller vill hem till familj och vänner efter dessa praktikveckor i denna fantastiska stad, men efter 5 veckor i Sundsvall lär jag ha ett x antal myror i brallorna och sen ska jag till Orsa men som tur är bara 2 mån innan vi åker ut på LIA igen, kommer bli awesome! Men efter utbildningen då? Ja då är jag massör, spaterapeut, personlig tränare mm. Ja men sen då? Jag kanske borde veta vad jag ska jobba med? Guuud, har nog aldrig varit så tankspridd och osäker på vad jag vill som jag är nu. Vart ska jag sen liskom? Just nu har jag svårt att se Sundsvall som där jag ska bo, men allt kan ändras jag har INGEN ANING!

Det enda jag har en aning om är att jag verkligen inte har tålamod med människor i mitt liv som tar min energi. Jag vet vilka jag har och välkomnar självklart och gärna nya men inte utan att man går halva vägen var..punkt! :) Och jag är inte bitter, bara ärlig haha!

Good night, sleep tight!



//helena

Kommentarer
Postat av: elinmaria

vi är inte negativa vi är ärliga!

2011-05-19 @ 23:46:21
Postat av: Linana

Guud vad de ska snackas skit när jag anländer!

<3

2011-05-19 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0