Who am I to feel so free?


Nu jäklar är jag på g med träningen igen. Känns otroligt skönt! Är ju på tiden då jag måste vara fit inför höstens pt-utbildning.

Senast idag var Mia och jag och simmade 1,6 km, rätt bra för nybörjare. När vi klev upp ur bassängen igen var det verkligen pensionärsgång, vankande från sida till sida. Jag hade till och med skavsår under armarna av allt vevande i vattnet. Fråga mig inte hur jag lyckas haha?

Och igår var jag på spinning, känns i rumpan idag kan jag lova, men åh vad jag älskar det!

Fast en sak är då säker!...Killen i receptionen på gymmet vet vem jag är nu.......Gud att jag aldrig kan bete mig?!...i korta drag: frågar vart salen jag ska till är - går iväg - går fel - måste fråga igen - ska dra mitt kort och pricka av mig i datorn vid dörren - blir nå fel - trycker på fel knapp - dator vid dörren trasig - måste gå till killen IGEN och säga vad jag lyckas med - osv. Bravo....

Aja snart helg igen och imorn blir det nog utgång :)
Utöver det får vi se vad som händer, träning av något slag lär det bli iaf. Typiskt mig, det blir som en drog det här.

Puss hej!



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0