I ain't lost... Just wandering.


Nu har jag verkligen blivit dålig på att uppdatra här! ...men det har sina orsaker. Mitt liv är just nu en riktig berg- och dalbana! Ena dagen kan kännas fantastiskt medan den andra är helt kaos.

Gårdagen var ett riktigt bra exempel på kaos. Från att dansa runt i lägenheten, otroligt pepp på livet till att i nästa stund sitta i soffan och lipa..till att 5 sekunder efter rycka upp mig igen och börja göra mig iordning för en utekväll.

Klev in i duschen och hade precis blött ner håret och vad märker jag då? - Jo INGET schampoo!? Kul. Och inte nog med det, ingen hårtork!! Men det ordnade sig tillslut och jag såg rätt okej ut för en partykväll.
Så jag tog spårvagnen till andra sidan stan för att hämta vårat vin hos Mia sen förra helgen ( haha extremt fattiga studenter! ) Sen hem till Micke för att vänta in de andra. Karln ställer sig även och lagar pytt i panna åt mig då jag inte hunnit äta middag. Haha ibland har man det bra! ;)

Kvällen slutade iaf med att vi hamnade på gay club! Haha så sjukt kul! Innan vi gick hem hade vi alla blivit uppraggade mer eller mindre.

Underbart väder i Gbg ikväll, solen skiner och det är fortfarande 15 grader varmt kl 21 på kvällen. Och även fast jag hör människor skåla och skratta och känner lukten av grillat utanför den öppna balkongdörren är jag mer än nöjd med att bara sitta här all by my self en lördagkväll och se solen gå ner över stan.




// helena

Kommentarer
Postat av: mia

jag känner mig skyldig, förlåt. <3

2011-05-08 @ 03:07:31
URL: http://miaisenor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0