Du är rädd för stora ord, jag är rädd för allt. Men följ med mig hem så kan vi prata eller inte alls.


Har varit duktig och pluggat en hel del idag! ..eller en hel del...en del jämfört med hur mkt jag brukar orka plugga kanske ^^ Städat har jag gjort med, behövdes kan jag säga.

Ställde klockan på tidigt imorse på min lediga dag för att gå till skolan och prata med läraren sen skickade jag iväg ett mail och nu väntar jag på svaret. Antingen kommer jag hoppa av glädje eller så kommer jag behöva börja om från ruta ett.......


Tog tummen hur arslet och ringde sjukgymnasten idag också..kände att det var dags när jag börjar få domningar ut i fingrarna, kan väl inte vara så bra kanske? Så på tisdag ska jag dit!


Och nu sitter jag här i min OnePiece och ba myyyyser och ser på Finland - Sverige. Heeeeja Sverige! Har bestämt mig för en lugn helg med plugg och träning så det här passar mig helt perfekt.


En myskväll med min OnePiece och godispåsen i högsta hugg!
( missade halva mig i spegeln pga dålig sikt )



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0