silly love songs.


Söndag. Jag blev bjuden på kräftor igår med Oscar, Jonas, Daniel, Julius och Catrin, mums! Sen började folket droppa in. Vi hade en överraskningsfest för fina Lisa som fyller 25 när vi är på LIA. Jättetrevligt verkligen och mkt folk blev det...dock finns det ju en del folk inte kan bete sig. Vid 4 stängde vi av musiken och folket fick gå hem, trött och nöjd av en lyckad fest, sista helgen i Orsa det här året.

Idag mår jag lite som jag förtjänar men inte så farlig ändå. Har mest bara legat i sängen och tittat på serier, skönt. Sen blev jag bjuden på världens godaste kräftsoppa av Bettan, Oscar och Jonas. Jag blir verkligen bortskämd av mina vänner <3

Till veckan går vi bara tis - tors sen bär det av mot norr. Längtar efter alla hemma i Sundsvall. Hade gärna haft mer tid där innan det är dags för Spanien. Längtar längtar längtar verkligen som en tooook!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0