I'm bulletproof, nothing to lose, fire away, fire away.


Har suttit som på nålar hela dagen idag och bara stirrat på min telefon, väntade samtal från Spanien. Hade frågat dem om de kunde ta emot mig på praktik även fast jag inte kommer kunna massera på spat pga mina onda armar. Var ganska osäker på svaret då massage är en stor del av alla behandlingar. Har varit huuur nervös som helst eftersom resan redan varit bokad och klar hur länge som helst och självklart skulle jag få problem med armarna bara veckan innan.

Jag hann knappt komma innanför dörren efter skolan förut så ringde telefonen. OCH JAG SKA ÅKA TILL SPANIEN! 24e oktober! :)))) Trots min inte så jättebra engelska med några inslag av svenska gick samtalet ganska bra och vi förstod varandra bra haha ;)

Dock finns det en annan sak som tynger mitt hjärta nu. Varför kan allt inte bara få vara helt bra? Men jag håller alla mina tummar att det ska gå bra. <3


Pluggade precis in lite av HLR ( hjärt - och lungräddning ) kursen. Vi ska ju bli instruktörer i det imorn, spännande! Så vill man ha ett säkert liv ska man hålla sig nära mig! B-)


Jag imorse, och ett stökigt rum...




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0