Without you...


Värdens längsta vecka är nu över. Tack för det...men det är fortfarande 1000 saker jag måste göra innan jag kan åka med Johanna uppöver på torsdag. Hur ska jag hinna?! ..återstår att se.

Igår blev det myskväll här hemma med Lisa, Jonas och Oscar. Vi lagade tacos, gjorde kladdkaka och spelade på mitt Nintendo 8 - bitar heeeela kvällen. Tror inte dom gick hem förrän vid 1 då vi låg som döda sillar i min säng haha! Men en väldigt trevlig kväll var det! :)

Idag ska Johanna och jag åka och hälsa på våran lilla sjukling Elin på sjukan....sen ska jag bli full, fast inte för en jävels skull ;) ..eller jo tjejernas kanske! Och partystället är som vanligt i våran lägenhet! ;)

Ne dags att bege sig mot systemet kanske! ....Oscar spelar musik här så det ba skallrara i väggarna! I like, en lördag som denna! Kan jag behöva hög musik just nu känns det som!

Nästa lördag blir det fest igen fast då i Sundsvall! Då ska jag fira att skolan är gjord för ett par månader och Spanien väntar!
miss miss miss!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0