Waiting to put my feet on the ground. I'm tired of going up and down. But sometimes it feels safer waiting.


Söndag. Igår kväll satt jag och såg film och hade tvättstuga så blev jättelugnt. Det var barrunda här i Orsa bland alla studentbostäder så det var lite livat. Hahah kände mig som en gammal tant när jag satt här och störde mig på allt oväsen!

Men ibland är det jäkligt skönt att bara få sitta och höra på allt oljud och slippa delta. Min helg har jag tagit vara på mkt tid för mig själv och rensat ut alla negativa tankar, och jag har lyckats rätt bra måste jag säga! ..även fast jag inte få nå svar än på mitt mail så har jag bestämt mig att ta det bra, hur det än blir. Allt ordnar sig :)

Imorn är det skola igen, PT-utbildningen fortsätter!

Jag idag + bilder från min promenad längst stranden igår.







//helena

Kommentarer
Postat av: Mia

Ödet vad det än blir <3

2011-10-10 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0