Don't jump the train just because it's not moving doesn't mean you're on the wrong track.


Igår blev det en road-trip till Falun med tjejerna. Vi åkte strax efter 10 och var hemma vid halv åtta på kvällen igen. En jättebra dag med lite shopping och roligheter! Stannade även en sväng på hemvägen för att ta lite kort i det fina vädret.

När jag kom hem var jag rätt slut så la mig i sängen och såg film resten av kvällen. Idag har jag varit helt död hela dagen..en av anledningarna kan ju vara att en fyllepära smsade halva natten men jag skyller inte på någon :)

Nej nu blir det plugg!
Bilder från igår:

Konstigt att jag tycker om Dalarna?




//helena

Kommentarer
Postat av: Babysis

Rättvik :D

2011-09-11 @ 20:24:05
Postat av: helena

haha ja alldeles rätt! :)

2011-09-11 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0