Don't lose who you are in the blur of the stars. Seeing is deceiving, dreaming is believing.


Sista kundebehandlingarna i Spa är gjorda!! Hur skönt?! ..nu ser jag ljuset i tunneln. Teoriprov imorn sen ska jag till gymet och springa bort alla bekymmer från den här veckan och sen fredagsmysa med brudarna.

På lördag blir det koppnings-kurs hela dagen. Ska bli intressant och riktigt kul faktiskt! 15 min koppning motsvarar ju 45 min massage så vi lär va måttligt möra lördagkväll. Elin ville "hitta på nåt kul" med vin inblandat på kvällen... hm jag får nog avvakta med mitt svar. Kan ju sluta hur som helst ;)

Bara 4 veckor kvar tills SPANIEN BABY! Längtar!


Ne nu lite mer plugg, sen kryper jag ner i sängen .



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0