I never gone with the wind. Just let it flow. Let it take me where it wants to go.


Ledig hela dagen, schöönt. Har varit hurtig idag...tränade på gymet imorse och nu ikväll blev det en långpromenad. Först en timme med Elin och sen tog jag en extrarunda på vägen hem, lyssnade på musik och rensade tankarna lite..

Pluggade även lite. Drog på mig min Onepiece och tog fram böckerna...vilket var ett misstag. Onepiecen var så varm och gosig så jag somnade haha. Jädra oflyt hela tin!...

Har även skickat iväg lite paket idag som jag sålt på Tradera. Och tur var väl det att jag sålde grejer där annars hade jag nog inte överlevt denna månad, väldigt knapert i kassan nu kan jag lova! ...får nog ta och gifta mig med någon rik karl snart så jag inte hamnar på gatan!


Nu blir det nog film sen sova :)
GODNATT!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0