If today was your last day.


Var uppe till alldeles för sent igår, vilket resulterade i att jag tvärslocknade på sängen när jag kom hem från skolan. Jag måste verkligen ha min skönhetssömn annars kan jag inte fungera haha.

Annars har dagen varit bra, roliga lektioner idag, mkt skratt :)


Men till något mindre roligt. Flygplansolyckan i Ryssland idag. En av de omkomna var Stefan Liv.
Så otroligt tragiskt och hemskt. Och åter igen påminns man om hur oförutsägbart livet är. Man ska ta vara på alla sina nära och kära och verkligen uppskatta det man faktiskt har. Man vet ju aldrig hur länge man har allt kvar.


".. If today was your last day
Would you make your mark by mending a broken heart?
You know it's never too late to shoot for the stars
Regardless of who you are
So do whatever it takes
'Cause you can't rewind a moment in this life
Let nothin' stand in your way
Cause the hands of time are never on your side
.."

R.I.P.


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0