Jag känner inte igen mig, det här är inte jag. Jag tar allting så enkelt. Har förträngt hur det var.


Dagarna rullar på, fortare än förväntat faktiskt..

Och igår hade jag mina första kunder i spa. Gick rätt bra! ..förutom att när jag skulle göra en ansiktsbehandling och spraya med ansiktsvatten över ansiktet på kunden så var den vriden åt fel håll så jag sprayade vattnet rakt i ansiktet på mig själv ist haha. Typsikt mig, fröken flum. Men kunden märkte inget iaf så det var ju bra ^^

Sen har jag kommit igång bra med träningen också, känns bra! Blev 45 min på crosstrainern och 45 min styrka idag. Fast skulle hellre springa på bandet men mina knän tillåter som vanligt inte det, värdelöst.


Snart helg och då blir det nollning, grymt!


//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Visst är de söta? =D



Gud vad duktig du är som kommit igång med träningen vännen!! Själv har man en vilovecka nu med lillkinden o allt, haha :) Keep it up!



O du...... mitt hjärta min blomma <3

Postat av: Ani

Hahah tur att kunden inte märkte något :D Trodde jag var den enda som gjorde sådana misstag :D

2011-09-17 @ 19:45:42
URL: http://www.hudomsorg.se/ansiktsvatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0