mina känslor har jag svårt att lämna bort. om dom tror att dom har sårat mig har dom bara missförstått.


Så var det fredag, älskade fredag!

Började med att jag försov mig, jajemen bra start på dagen? Så fick skynda skynda upp och sedan iväg för att göra det hemska provet jag gruvat mig för hela veckan....dock visade det sig att jag underskattat mig själv, kunde faktiskt mer än jag kunde. (konstigt nog när jag typ bara pluggat en halvtimme sammanlagt inför det). Dock var det mkt läraren sagt på lektionerna som var med och jag verkar ju ha lyssnat riktigt bra då ^^

Sen drog vi och tränade, jag trampade på spinningcykeln så benen nästan trillade av mig!...haha ne, men nästan.
Efter det gick jag hem storstädade, skrev klart ett arbete, duschade och betalade alla räkningar. Hann med en hel del innan Johanna hämtade upp mig och vi åkte in till Mora för att shoppa lite nödvändigheter inför Spanien och mat inför kvällen.

Blev tjej-mys här hemma ikväll med tacos och Idol och massa skratt och skitsnack.

Nu måste jag snart krypa ner i sängen! Upp tidigt imorn för koppningskurs!


Vi ville så gärna se Idol så bar in köksbordet in i mitt rum för att kunna sitta framför tv:n och äta. Alla sätt är bra..




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0