La la la, whatever. La la la, it doesn’t matter.


Himla nöjd med denna dag. Först skola men en 80 minuters algbehandling, både få och ge. Sjukt sköööönt, höll på somna som vanligt ^^

Gick till systemet för att inhandla liiiite alkohoool tills imorn, ska ju vara full hela dagen imorn så måste ha lite mehe.

Avslutade dagen med thai-boxning tillsammans med tjejorna. Var först tveksam till om jag skulle våga följa med när Ida berättat om grabbarna med massa tatueringar och rakade huvuden. Hahah men det var inte läskigt alls och killarna var rätt okeja ;)  Så nu några blåmärken rikare ligger jag utslagen i sängen efter 2 timmars träning.

Imorn är det dags för nollning (därav min kommande fylla haha ). Klockan 10 börjar kalaset och jag bara lääängtar tills jag får se alla stackars nollor!

Ett exempel på hur det kan bli när det är fest i Orsa.


// helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0