Dom tappade och jag hittade. Dom gick iland och jag flöt iväg. Det här är min tid.


Den stora nollningen är över och jag mår precis som jag förtjänar. Det började kl 10 igår morse och höll på hela dagen, kvällen och natten. Var riktigt roligt att se alla nollor springa runt och göra alla stationer med mer eller mindre trevliga saker. Var faktiskt riktigt nöjd över att få stå på sidan. ;)

Sen drog vi hem för att ladda inför festen på kvällen. Jag var dödligt trött så somnade i 3 timmar..men när jag vaknade var jag fit for fight igen!
Jag var lite småseg att göra mig klar så Jonas och Kakan fick sitta på min säng och kolla på ett tag innan vi gick till Susanna och Mattias för att förfesta, segmomma som jag kan vara ibland^^.

Hade verkligen jättekul och som vanligt skulle jag kanske inte tagit den där sista tequilan, men jag blev faktiskt bjuden och då kan man ju inte tacka nej, mehe! Har lite ont i mina armbågar idag också efter några vurpor igår, smidigt. Men som sagt, en kanonkväll blev det :)

Jag och mina brudar igår.



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0