och fast jag inte saknar dig, så känns det som om världen skulle rasa om du glömde mig.


I lördags var det koppningskurs som gällde! Gjorde sjukt ont men samtidigt ganska skönt på nått vis. De flesta i klassen låg och skrek eller typ skrattade för att inte börja grina av smärtan haha härlig dag ;)
När dagen var slut cyklade jag hem och somnade någon timme, vilket inte var så konstigt kanske.

På kvällen var vi bjudna till Linda på middag och lite vin-mys. Jättetrevlig kväll! ...vi tog även en sväng till campus för att kolla läget innan vi begav oss hem. Dock kände vi oss alldeles för nyktra för att vara där men blev kvar och surrade med lite folk ett tag iaf :) .. och btw så suger jag på biljard.

En kort men bra helg har det varit iaf. Och dags för mig att sova, tänkte träna innnan skolan så bäst att krypa ner snart. Good night!

i lördags..



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0