You see it, you want it, you find it, it's yours.


Seg dag idag..eller otroligt nice dag på skolan iofs. Fotmassage, skalpmassage och ansiktiskur. På slutet slog vi ihop allt till en 50 min behandlning, hur skönt!? Hahah jag var hur nära som helst på att somna och börja snarka, charmigt liksom.

Sen var det bara att åka hem och tvätta mitt berg med tvätt, skönt att ha det gjort kan jag lova. Somnade på sängen i vanlig ordning när jag kom hem också...fattar inte att jag ska ha så svårt att somna på kvällarna.

Dagen avslutades iaf med en promenad med Mia och Elin, skönt. I helgen blir det hårdare träning kan jag lova! :)


Fuck you! .. säger jag bara till dig syster som flyttade till Götet idag! Jag vill ju också!



//helena


Kommentarer
Postat av: Babysis

I love you tooo! <3

2011-09-08 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0