I said maybe, baby.


Äntligen fredag! Den här veckan har varit sjukt långsam. Går bara och väntar på att kundbehandlingarna nästa vecka ska börja, lite nervöst är det ju. Känns som jag kommer springa runt där som en förvirrad höna. Men förhoppningsvis kommer det gå vägen, jag kan ju det här :)

Ikväll hade jag och några till drop-in massage på skolan. Eller jag var bara "värdinna" pga mina armar. Dock var det inte så många som ville få massage ikväll så vi satt mest och surrade om allt mellan himmel och jord...eller ja, Lisa och jag hade ett speciellt samtalsämne som man kan prata hur mkt som helst om men aldrig komma fram till nåt vettigt om ;)


Ikväll har jag placerat mig i sängen med en film. Kände att jag behöver detta och känna att det är helg! Känner faktiskt ett stort sug efter att plocka ner gitarren från väggen nu...men som vanligt avstår jag. Jag hatar mitt kassa tålamod! ...kanske på söndag?



Imorn blir det road-trip med bönorna mina!


// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0