börjar se ett av alla ljus i tunneln.


Värdelöst att göra musli i ugnen när man sitter och filosoferar på annat. Hahah...men ah bara att plocka bort det mest brända och äta och se glad ut!

Har min lediga dag idag så passar på att göra massa nödvändiga saker jag inte hinner annars. Betala dom nedrans räkningarna, skriva klart skoluppgifter, träna, handla, göra matlådor, PTa med bror osv. Kommer bli en effektiv dag! :)

Känns bra att jag börjar få ett klart mål i sikte att jobba mot nu! Dock hittar man ju alltid nya mål när man nått första. Men hur tråkigt vore det inte om man gick runt och var helt nöjd hela tiden?

Ha en bra dag nu drar jag till gymet!



//helena

Kommentarer
Postat av: Joie

Åhåhåhååå jag är också kass på att göra müsli! Glömmer alltid bort det och så blir det bränt!

2012-04-25 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0